Předání Lokotraktoru Zephir LOK 6.110.

19.1.2023

Na konci roku 2022 jsme předávali firmě Liberty Ostrava a.s. nové dvojcestné posunovací zařízení ZEPHIR LOK 6.110. Během předávání probíhaly testovací zkoušky. 1. Zkouška během přebírání posunovacího lokotraktoru ZEPHIR LOK 6.1101. 2. Zkouška nouzového zastavení posunovadla 2. Zkouška automatického spřáhla vpředu 3. Zkouška zadního automatického spřáhla.

Technické specifikace LOK 6.110

 Motor

Max výkon……………………………………………………………………………. 90 kW (121 Hp) při 2500 ot./min.

Max točivý moment………………………………………………………………………….. 500 N-m při 1500 ot./m.

Kompresní poměr…………………………………………………………………………………………………….. 17,2 :1

Objem válce…………………………………………………………………………………………………………… 3,8 litrů

Elektronické vstřikování spalovacího systému……………………………………….. elektronické vstřikování

Sací systém                      …………………………………………… . turbodmychadlo chlazeé vzduchem

Certifikace emisí……………………………………………… U.S EPA Tier4(f), CARB Tier 4(f), EU Stage

V

Rychlost

Rychlostní stupeň

1° AV / RM ………………………………………………………………………………………… ………. . 6 km/h

2° AV / RM……………………………………………………………………………………………………………….. 12 km/h

3° AV / RM…………………………………………………………………………………………………. (limitováno) 25 km/h

Přenos

  • Hydrodynamická převodovka Powershift s měničem točivého momentu.
  • Bezpečnostní zařízení, ochrana, ovládání zpětného chodu a směru jízdy.
  • Olejový výměník – olejová chladicí voda.

Pohon

  • 4 wheels (4 x 4)

Pneumatiky

  • Typ pneumatik……………………………………………………… ………………………………. 00-R20

Brzdy

– PROVOZNÍ BRZDY: kotoučové brzdy na 4 kolech, funkce s dvojitým čerpadlem na samostatných okruzích, s tlakovým akumulátorem,

kapacita………………………………………………………………………………………….. 3 x 0,35 litrů na 60 bar

  • PARKOVACÍ BRZDY: kotoučové brzdy na převodovce s mechanickou ovládací pákou pomocí hydraulického válce nebo pneumatiky.

Řízení

  • Hydrostatický pohon samostatným čerpadlem s volantem.
  • dvě kola se 2 dvojčinnými válci řízení.
  • Kapacita…………………………………………………………………………………………………………………. 200 cc

Kompresory a posilovač řízení

Skládá se ze dvou čerpadel rozdělených na: KOMPRESOR(S) a POSILOVAČ ŘÍZENÍ dvojité (trojité) zubové čerpadlo s pevným výkonem

  • KOMPRESORY: viz kapitola 6 – VYBAVENÍ
  • POSILOVAČ ŘÍZENÍ:

kapacita…………………………………………………………………………………………………. 19 cm³/otačka

max tlak…………………………………………………………………………………………………………………… 90 bar

Provozní brzdy a brzdy

Dvojité ozubné čerpadlo s pevným výkonem:

  • KOLEJOVÉ NÁPRAVY

kapacita………………………………………………………………………………………………. 11,3 cm³/ot

provozní tlak……………………………………………………………………………………………………………. 25 bar

max tlak…………………………………………………………………………………………………………………… 70 bar

objem tlakového akumulátoru (kolejové vozy)……………….. 4 x 1,5 litrů – kalibrováno na 17 bar

  • PROVOZNÍ BRZDA

Kapacita……………………………………………………………………………………………………………. ,5 cm³/ot

Max. tlak………………………………………………………………………………………………………………… 160 bar

Kapacita tlakového akumulátoru……………………………….. 3 x 0,35 litrů – kalibrováno na 60 bar

PNEUMATICKÝ SYSTÉM (je-li součástí)

Pneumatický system pro brždění vozů se skládá z jednoho nebo dvou kompresorů: viz kapitola 6 – VYBAVENÍ

Tankování

  • Palivová nádrž……………………………………………………………………………………………………. 250 litrů
  • Hydraulická olejová nádrž………………………………………………………………………………….. 120 litrů

Hmotnost

  • Prázdný vůz v převodovém řádu………………………………………………………………………. 000 kg

Přední náprava (silniční režim)……………………………………………………………………………. 8.000 kg

Zadní náprava (silniční režim)……………………………………………………………………………… 8.000 kg

Maximální výkon

  • Obecné maximální úrovně výkonu vozidla jsou optimalizovány během testovacích operací před dodáním
  • Síla tahu…………………………………………………………………………………………………………………… 70 kN

 

VAROVÁNÍ: Je přísně zakázáno provádět opravy. Jakákoli změna povede k úplnému zrušení záruky výrobce, a to jak na vozidlo, tak na veškeré vybavení a příslušenství nutné k jeho provozu.